среда, 2 апреля 2014 г.



Райдужні барви дитячого табору

     Дванадцять років відбувається табірне служіння в селі Хижинці  Лисянського району Черкаської області.  Цього року  дитячий християнський      табір мав назву
« Райдуга». З  8 по 15 липня 48 дітей  мали можливість відпочити на лоні природи, духовно та фізично зміцніти, подружитися.   Кожен загін мав свій колір, який символізував тему дня. Наприклад, «жовтий день» - день доброти,
« зелений день» - день природи, «червоний день» -день любові і прощення,
« небесний день» - свята субота.  Кожного ранку діти вивчали біблійні уроки згідно з  темою дня, а ввечері їх чекала цікава програма, де вони слухали духовні поради від пастора,  співали,  інсценізували, дивилися фото презентації.  
Протягом  дня відбувалися різні захоплюючі ігри,  спортивні заходи,  діти відвідували гуртки
« Золоті руки»,  « Світ рослин»,
« Цікава англійська», ляльковий театр. Із особливою радістю діти купалися в місцевому ставку. У суботу наставники з дітьми ходили до села з місійною літературою. До речі, всі наставники – молоді люди, які дуже відповідально  ставилися до своїх обов’язків.
          Погода не завжди радувала сонечком. Були дні, коли гроза змінювала всі плани табору «Райдуга». Але яка ж райдуга без дощу? Діти були задоволені навіть і в непогожі дні.






Вони збиралися у великому наметі, співали, молилися.
І БОГ кожного разу відповідав на дитячі прохання з любов’ю. Одного разу після чергової грози   над наметовим містечком з’явилася справжня веселка, як нагадування про постійну турботу і любов Господа. У суботу 5 людей було хрещено, серед них – троє наставників.
Після закриття табору всі діти отримали фото на пам’ять, кольорові галстуки, Євангеліє від Івана, а також надбали нових друзів. А найважливіше – познайомилися з Богом та зміцнили свою дитячу віру.
Табірні служіння – це дорогоцінна можливість благовістити. Використовуймо кожну мить життя , щоб відкривати людям істину.
      « Тож ідіть і навчіть всі народи…»
                             
Підготувала студентка I курсу,
ф-т журналістики ,
Наталія Лясковська                 

8 комментариев:

  1. Наталя, текст потребує більшої доробкі по правилам репоптажа (я був, я бачив, я приймав участь) а також можна додати якусь власну думку, що відносицця до якоїсь особливої події яких ти проілюструвала в контексті. Можна додати також коментарії дорослих на рахунок дітей і їхніх загонів про їхню емоцію і про їхнє бачення з власної точкі зору. В решті тема дуже інтересна, гарне закінчення і також містить в собі цікаві і пприємні фотографії.

    ОтветитьУдалить
  2. Цікава тема - дитячий табір. Особисто для мене вона зразу нагадує літні дні, канікули... Однак щодо жанру, то я вважаю, що це синтез замітки і репортажа. Є досить чіткі описи, що відбувалося в таборі загалом. Однак, для репортажа, тут не вистачає більше подробиць і коментарів учасників.

    ОтветитьУдалить
  3. Согласна с Инной, что тема интересная. Можно было раскрыть её немного с другой стороны и тогда был бы репортаж.

    ОтветитьУдалить
  4. Интересная тема самого материала. Однако я бы написал это немного в другом стиле, чтобы это было больше похоже на репортаж. Я вы взял один день из жизни лагеря, субботу, и более подробно описал бы его, причем в теперешнем времени. А о остальных прелестях лагеря рассказывал бы немного в процессе этого описания. )

    ОтветитьУдалить
  5. Наталя, подія - репортажна. Але, не вистачає унікальності події. Було б доречно підкреслити цьогорічні особливості табору. На рахунок фото: їх потрібно було виставити послідовно, розподіливши кожну, яка найбільше підходить до конкретного відрізку тексту. Приєднуюсь до вище описаних коментарів одногрупників.

    ОтветитьУдалить
  6. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  7. Чудова тема, але дуже сильно не вистачає подробиць та коментарів дітей які відпочивали, а також організаторів та засновників лагеря. Не вистачає емоцій дітей від заходів в яких вони приймали участь і загальної атмосфери. Також рекомендую тобі в майбутньому більше уваги звертати на головні аспекти події і висвітлювати їх більш широко з акцентуванням уваги.

    ОтветитьУдалить